10 sierpnia 2012

* White & Denim *

Miałam zacząć blogowanie jakoś koło kwietnia (kiedy to dodałam pierwszą stylizację na lookbook'a). Dzisiaj z kolei pomyślałam, że może zacznę od jutra. Wybieram się na sobotnie spotkanie ze znajomymi i pewnie się wystroję, więc byłby ładny "zestaw startowy" na bloggera :-)

Jednak postanowiłam zrobić wyjątek od zasady: "Co masz zrobić dziś, zrób jutro". 
Także może skromnie, bez szaleństw i rewelacji... ale ZACZYNAM swoją modową przygodę.
Mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie Was coraz więcej - Drogie Czytelniczki i Czytelnicy!!!

Już na starcie drażni mnie to, że mam wizję bloga, ale kompletnie nie znam się na tworzeniu stron i nie wiem jak zrealizować moje pomysły na jego wygląd. Ale będę się "samouczyć" i może coś z tego wyjdzie ;-)
Tymczasem (na jak na razie najprostszym dla mnie szablonie) prezentuję Wam fotki z dzisiejszego szybkiego wypadu na zakupy.












Mam na sobie:
koszula / shirt - Stradivarius
szorty / shorts - Bershka
torbka / bag - F&F (sh)
  sandały / sandals - no name (Allegro)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.