03 czerwca 2013

Flowers At The Top, Holes At The Bottom

Obiecywałam sobie, że nigdy nie wstawię posta bez treści albo co gorsza z treścią byle jaką. Jednak nie na darmo ktoś mądry wymyślił powiedzonko "nigdy nie mów nigdy". Otóż niekończący się remont pochłania większość mojego wolnego czasu. Kiedy tylko mam chwilę, uciekam ze znajomymi na Stare Miasto uzupełnić płyny ;) Zabieram ze sobą aparat, żeby pstryknąć dla Was kilka fotek ;)  I najchętniej wstawiłabym je od razu, ale wewnętrzny głos nie pozwala mi tak na sucho... tak bez słowa...bez "dzień dobry" i "do widzenia". 

Dzisiejsza bylejakość strasznie kłuje w oczy mnie samą i będzie mi podgryzać sumienie jeszcze przez jakiś czas. Jednak liczę, że Wy będziecie mniej krytyczni i braki w treści wynagrodzą Wam zdjęcia. Dziś znów w okolicach dolnych partii ciała oscyluje kolor miętowy. Górę obsypały kolorowe kwiaty, a stopy zaszczytnie kroczą w niezwykle wygodnych nudziakach :)





















 bluzka/top - Rivier Island
spodnie/pants - Stradivarius
torebka/bag - no name (bazar Lublin)
sandałki/sandals - sequinshoes.pl
bransoletka/bracelet - Mohito



20 komentarzy:

  1. torebka i koszula wymiatają ;) u mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula nie mój styl, ale reszta zdecydowanie hot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekko, kobieco, letnio :) Bardzo podoba mi się zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kolorystyka, a koszula megaurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Śliczne spodnie. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna koszula i buciki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie lubię Twój blog za brak bylejakości...zawsze dorzucisz coś mądrego od siebie:)
    super spodnie Anetko:)i kolor na pazurkach u nóg piękny:)
    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :)
    Świetne spodnie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygladasz, polczenie kolorow super !

    Przepraszam za spam, ale zapraszam na mojego nowego bloga, bardzo bede wdzięczna za wyrażenie Twojej opinii. ;)
    Pozdrawiam Kasjana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wiosenny zestaw:) śliczna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie! Koszulę masz fantastyczną, wyglądasz nieziemsko ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała stylizacja jest genialna :)
    najbardziej urzekła mnie koszula , uwielbiam takie kwieciste wzorki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.