21 sierpnia 2013

Dark Blue Dress & Nude Flats


Dziś zapraszam Was na kilka krótkich ogłoszeń parafialnych :)

1. W sklepach widać już jesień.

2. W związku z pkt.1 wpadłam w szał zakupów.

3. W związku z pkt.2 władają mną dwa uczucia: 

a) euforia - pojawia się w momencie przymierzania, zakupu i powrotu do domu z pełnymi siatami;
b) załamanie - następuje, kiedy przeliczam, ile gotówki zostało mi do końca miesiąca.

4. Szykuję wyprzedaż szafy - nie spodziewałabym się jej jednak wcześniej niż za 2-3 tygodnie.

5. Zapraszam do częstego odwiedzania mnie na Facebooku. Sukcesywnie będę dodawać tam codzienne stylizacje. 
To Wy możecie zdecydować, którą z nich chcecie zobaczyć jako pełny wpis na blogu.

6. Przymierzam się do zorganizowania dla Was jakiegoś małego konkursidła. 

7. Ruszyłam również z INSTAGRAMEM. Chętnych zapraszam do obserwacji  (KLIK) :)

8. Obiecałam pokazać Wam moje łupy zakupowe z Sopotu.

9. Dziś dwie z czterech nowości: granatowa kiecka z ozdobnym sznurem w roli naszyjnika oraz szara bluza waterfall.

10. Dziękuję, że jesteście ♥ Po cichu liczę, że niedługo będzie Was coraz więcej ;)














sukienka/dress - no name (Sopot local store)
bluza/waterfall blouse - no name (Sopot local store)
sandałki/sandals - elilu.pl
torebka/bag - no name (sh)
zegarek/watch - Rivier Island
bransoletka/bracelet - Rivier Island




Dark Blue Dress & Nude Flats - MODNAPOLKA.pl

9 komentarzy:

  1. Naprawdę świetna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienkę masz przepiękną! Świetnie na Tobie leży! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka i świetne dodatki, całość na luzie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie prosta stylizacja a jednocześnie elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie sety lubię najbardziej!
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza jest świetna !:)
    veneaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za pokazanie kawałka mojego rodzinnego miasta...tęsknię za Lublinem
    sukienka świetna

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.