07 września 2013

Black & White Set With ZARA Asymetric Skorts



Kiedy niechętnie i leniwie otwieram rano lewe oko i spoglądam za okno, naiwnie liczę, że obudzi mnie słońce. Nawet, jeśli godzinę wcześniej, sen zakłócała mi wielka ulewa. Mój wrodzony pesymizm akurat w tej sytuacji zupełnie nie ma zastosowania. 


Dziś moja poranna ekstaza była silna, jak Pudzian ciągnący tira na zawodach Strong Manów. Wstałam z (rzadko występującą u mnie) ochotą i uśmiechem na ustach. Błękitne, niemal bezchmurne niebo plus słońce to duet idealny. Jak chleb z masłem. Jak Flip i Flap. Jak szach i mat. Jak czerń i biel :)

Propozycja stylizacji na tak piękny dzień to bluza kupiona na giełdzie samochodowej i Zarowe spódnico-spodnie. Noszone i obfotografowane przez większość blogerek, jednak zupełnie mi to nie przeszkadza. Ich fason jest tak oryginalny, że nadaje się na przeróżne okazje, a co najważniejsze, można z nimi tworzyć zarówno eleganckie jak i sportowe zestawy. To jedna z tych rzeczy, których chyba nigdy nie pozbędę się z szafy.

Zdjęcia trochę niewyraźne... Komu, jak komu, ale mojej mamie chyba to wybaczycie? :)









spódnico-spodnie/skorts - Zara
bluza/blouse - no name (giełda Lublin)
sandałki/sandals - elilu.pl
bransoletka/bracelet - Allegro
naszyjnik/necklace - House





Black & White Set With ZARA Asymetric Skorts - MODNAPOLKA.pl

13 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka fantastyczna, ogólnie cały zestaw świetnie się prezentuje:) pozdrawiam
    http://stylishsideoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szorty mi się chyba nigdy nie znudzą :D:D. Wyglądasz jak LA girl! Mega mi się podoba! :)
    #NEMSHAR lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż niby wszyscy je mają, to ja zawsze będę je uwielbiać :) Jestem szczęśliwą posiadaczką czarnych ale jak tak na Ciebie patrzę, to tylko utwierdzam się w tym jak bardzo przydałby się i białe :) Podoba mi się Twój styl i blog :) Będę zaglądać, pzodrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest dopracowana w najmniejszym szczególe! Rewelacyjnie:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna bluza! Bomba po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam te szorty, swietna calosc!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.