01 września 2013

White t-shirt and leopard pants



Mój dom jak co roku zamienił się w pole bitwy. O pozycję w stadzie walczą sandałki, którym po piętach depczą czółenka i botki. Topy w asyście szortów nieśmiało wycofują się w głąb szafy, ustępując miejsca koszulom i swetrom. Małym torebkom dostaje się po nosie od większych, bardziej pojemnych teczek i shopperów. Ramoneski dumnie okupują wieszaki, ale czuja już oddech parki i płaszcza na ramieniu. 

Dziś nad Lublinem cały dzień toczy się bitwa pogodowa. Niebo jest łaciate jak krowa, a chmury nabyły umiejętności kameleona - niezwykle szybko i łatwo dostosowują się do rywalizujących ze sobą słońca i deszczu. Długoterminowe prognozy napawają jednak optymizmem. Wygląda na to, że lato pokona jesień. Przynajmniej w pierwszych dwóch tygodniach września.






koszulka/t-shirt - Mohito
spodnie/pants - Reserved
sandałki/sandals - sequinshoes.pl
torba/bag - no name (Allegro)
kapelusz/hat - no name (local bazar)

Stylizacja: White t-shirt and leopard pants

10 komentarzy:

  1. torebka w moim stylu :)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne spodenki, widzę koleżanka z Lublina :) Moje okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie masz cudowne! Świetna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Fajna koszulka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są rewelacyjne, śliczne zgrałaś je z tshirtem!
    A co do ombre, przyznam Ci się tu po cichu, że chyba z tchórzyłam i idę robić pasemka na grzywce ;)
    Niebawem przyznam się na blogu;)
    U Ciebie ombre mi się podoba, ale ja chyba kocham moje czarne włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są rewelacyjne, śliczne zgrałaś je z tshirtem!
    A co do ombre, przyznam Ci się tu po cichu, że chyba z tchórzyłam i idę robić pasemka na grzywce ;)
    Niebawem przyznam się na blogu;)
    U Ciebie ombre mi się podoba, ale ja chyba kocham moje czarne włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szafie jeszcze totalne lato, i jakoś mi do tej jesieni niespieszno... spodnie są świetne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz !

    lubisz motywy zwierzęce ? a więc zapraszam na konkurs ! http://modernstrongwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.