01 maja 2015

W STYLU BOHO: BRĄZ, BOTKI I TORBA Z FRĘDZLAMI




W Lublinie weekend majowy upływa pod znakiem przelotnych opadów deszczu. Swój zaczęłam na przekór powiedzeniu, że najpierw obowiązki, później przyjemności.

Wczorajszy wieczór... a raczej noc, umilił nam zapach grillowanych warzyw i mięska. Obżarstwo zakończyliśmy o 4:00, a dziś od rana pracujemy na ogrodzie jak mróweczki. Na Wasze szczęście wygonił nas deszcz, więc znalazłam chwilę na skrobnięcie posta.

Jeśli macie ochotę pogadać ze mną częściej, niż tylko poprzez komentarze na blogu, zapraszam Was serdecznie na Instagram KLIK. Przy braku czasu ta aplikacja okazuje się być zbawieniem ;-)










JACKET: STRADIVARIUS | BLOUSE: H&M | JEANS: ZARA | BOOTS: CZASNABUTY.PL | BAG: NO NAME | NECKLACE: APART

12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Bardzo ciekawe połączenie:) Mam wieeelką ochotę na grilla!! Miał być dzisiaj, ale pogoda postanowiła popsuć wszystkie plany... ech:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz ;) cudowna torba i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylówka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG jakie ty masz dluuuuggggiiiieeee nogi !!! Gdzie ty je do tej pory ukrywałas ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:-) Wzrost 162 cm. Tu nie ma opcji długich nóg. To fotograf się czołga, a Ty masz złudzenie optyczne (czytaj: zwidy) ;-p

      Usuń
  6. piękny kolor na ustach, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę uwierzyć, że Ty taka drobinka jesteś:) Na zdjęciach wyglądasz jak modelka, co najmniej na metr 75:)
    Fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze powtarzam, że zdjęcia kłamią :-p ;-) U mnie na szczęście na korzyść :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.