27 lipca 2015

SZARA SUKIENKA I BEŻOWY PŁASZCZ




Piszę do Was z samochodu. Jestem właśnie w drodze na wakacje i za chwilę będę już bulić za internet :-p Także bez zbędnego gadania zapraszam do oglądania zdjęć. Dziś propozycja nieco bardziej elegancka niż zwykle. Jak Wam się podobam w takim wydaniu?

Jeśli jesteście ciekawi tego, co u mnie i macie ochotę posłuchać dość długiej paplaniny, to zapraszam Was na You Tube ;-) Pojawił się obiecany film dotyczący wyjazdu samochodem do Chorwacji. Mówię o tym jak zarezerwować wczasy na własną rękę, o czym pamiętać podczas wyprawy samochodem i pokazuję, co spakowałam do swojej walizki :)


 →NOWY FILM












 SUKIENKA: ROMWE (KLIK) | PŁASZCZ:  MOHITO | TOREBKA, OKULARY: MANGO | SANDAŁY: STYLOWEBUTY.PL 

11 komentarzy:

  1. wyglądasz obłędnie:) płaszczyk chętnie bym skradła:)

    Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) Płaszczy i torebka meeega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie! Świeżo, młodo, promiennie :) aż chcę się tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka elegancja w wersji nude bardzo mi się podoba :-) Świetne buty!
    Udanego wypoczynku :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz jest cudowny, chce taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastele, pięknie to wszystko wygląda. Brak mi słów. Nie ma się do czego doczepić ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.