11 sierpnia 2015

SZORTY W KWIATY I CZARNE KIMONO Z FRĘDZLAMI




Dużo zdjęć, mało treści - tym zamierzam Was dziś uraczyć. Czas, który poświęcilibyście na czytanie moich wypocin, polecam przeznaczyć na coś wyjątkowego. Na historię o bezgranicznej miłości - równie pięknej, co bolesnej. O śmiechu przez łzy, o walce z chorobą, o tym jak wiele może zdziałać wsparcie drugiego człowieka. "Gwiazd naszych wina" to pozycja obowiązkowa. Do wyboru macie książkę lub film. Ja wyłam wczoraj przed telewizorem jakąś godzinę. Morze emocji!

















KIMONO: SHEIN (TUTAJ) | SZORTY: ORSAY | T-SHIRT: DIVERSE | SANDAŁKI: FLEQ.PL | TOREBKA: PARFOIS

6 komentarzy:

  1. widzę, że muszę odwiedzić Orsay.
    Piękny masz ten tarasik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty w kwiaty idealnie komponują się z kimonem! Cudowna ta Twoja torebka!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten rajski motyw na spodenkach, a kimono w takim stylu to moje małe must have :) pięknie wylądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, print na spodenkach , jak i frędzle na narzutce bardzo mi się podoba ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw! I spodenki jakie cudne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.